Klantcases bedrijfswageninrichting

Voorbeelden

Hieronder geven wij u een aantal voorbeelden van bedrijfswagens welke wij recent hebben mogen inrichten. Op deze manier krijgt u een idee van wat er zoal mogelijk is bij onze bedrijfswageninrichting.

Mercedes Vito
(richtprijs incl. montage €730,- excl. BTW)

Deze bedrijfswagen is ingericht als werk-bus voor een servicemonteur in de koel- en warmtetechniek.

De stelling is uitgerust met Unirack staanders, waarbij de schoring wordt bevestigd met een bout- en moer verbinding. De stelling is met bindklinkmoeren aan het carrosserie bevestigd en is tevens met schroeven aan de houten bodem vastgeschroefd. Op deze manier bent u ervan verzekerd dat de stelling stevig op zijn plek blijft staan.

Aan de bestuurderszijde zijn 2 vakken gebouwd met een totale lengte van 2.030mm en een diepte van 400mm. Aan de bijrijderskant is er 1 vak boven de wielkast geplaatst met een lengte van 1.420mm en tevens een diepte van 400mm.

Omdat de klant met kunststof bakken werkt welke in- en uit de stelling gehaald worden, zijn de niveaus voorzien van verzwaarde afdekplaten welke geborgd zijn met een borgclip. Deze clip zorgt ervoor dat de afdekplaten stevig op hun plek blijven zitten.
Om ervoor te zorgen dat de kunststof bakken tijdens het rijden netjes in de stelling blijven staan, is er aan de voorzijde boven elk niveau een extra ligger geplaatst.

Onder de stelling is er op de vloer nog ruimte om gereedschapskoffers neer te zetten. De ligger welke op grondniveau aan de voorzijde is geplaatst voorkomt dat de materialen welke onder de stelling worden gezet tijdens het rijden door de bus heen zullen schuiven.

Aanhanger
(richtprijs incl. montage €570,- excl. BTW)

Onze bedrijfswagen-inrichting kan ook worden gebruikt voor het inrichten van uw aanhanger. In dit geval betrof het een aanhanger welke de klant gebruikte mee te kamperen.

Er is aan de linkerzijde van de aanhanger een opstelling gebouwd van het type Unirack, met een totale lengte van 2.480mm en een diepte van 500mm. Vanwege de strakke vormgeving van de aanhanger is het mogelijk om ook de hoogte van de stelling zo strak mogelijk onder het dak te zetten.

De opstelling is voorzien niveaus voorzien van opzetranden met schuine verdeelschotten. De vak-indeling is zo ruim mogelijk gehouden, zodat deze kan worden gebruikt voor grotere spullen.

Ter hoogte van de reeds aanwezige telescoopstang is er een vlak niveau gemaakt, voorzien van een extra ligger aan de voorzijde als uitvalbeveiliging. Dit niveau is geschikt voor het plaatsen van grote kratten met kampeerbenodigdheden. Door deze indeling kan tevens de telescoopstang nog benut worden.
De niveaus zijn geborgd door middel van een borgclip ter voorkoming dat deze tijdens het rijden los trillen. Indien het niveau op een andere hoogte inhangen dient te worden, kan deze clip eenvoudig worden losgehaald waarna het niveau op een andere hoogte kan worden inhangen. Uiteraard dient de borgclip vervolgens weer teruggeplaatst worden. De niveaus zijn per 33mm verstelbaar.

De stelling is met bindklinkmoeren aan de bindrail gefixeerd en tevens zijn de voetplaten met schroeven in de houten bodem vast gezet.

Iveco Daily
(richtprijs incl. montage €2.300,- excl. BTW)

Deze bedrijfswagen is ingericht met het Super 1-2-3 systeem. De stellingen zijn opgebouwd uit stijlen met schoring welke zijn bevestigd met een zogenaamd klik-systeem. Deze borgen zichzelf wanneer deze op hun eindpositie worden geslagen.

Aan de bestuurderszijde is er een stellingkast geplaatst met een totale lengte van 2.785mm. De diepte van de stelling is 400mm.

Tussen de achterdeur en de stelling is er ruimte vrij gehouden om zo plaats te bieden voor gasflessen.

De vlakke niveaus bovenin de stelling zijn voorzien van een extra ligger aan de voorzijde als uitval-beveiliging voor de gereedschapskoffers. De overige niveaus zijn voorzien van opzetranden welke naar wens kunnen worden ingedeeld in vakjes door middel van vakverdeelschotten. Op deze manier kunnen verschillende soorten kleine materialen worden vervoerd, denk daarbij aan doosjes met bevestigingsmaterialen of andere onderdelen.

Boven de wielkast zijn er uitschuiflades geplaatst voorzien van 2 schuifgrendels. In deze lades kunnen kleine onderdelen worden opgeslagen zoals losse bevestigingsmaterialen. De lades kunnen naar wens worden ingericht met verschillende afmetingen van tussenschotjes waarmee u een vakverdeling kunt creëren.

Aan de bijrijderskant is er tevens een opstelling boven de wielkast geplaatst met een breedte van 1.275mm en een diepte van 320mm. De inrichting van deze opstelling is hetzelfde als de opstelling aan de bestuurderszijde. Langs het kopschot is er een lagere stelling geplaatst van 975mm breed en 320mm diep. De opstelling is tevens voorzien van niveaus met opzetranden waarmee er een vakverdeling kan worden gemaakt.

Onder de opstellingen is er nog ruimte om materialen op de vloer te kunnen zetten. Om ervoor te zorgen dat deze materialen niet onder de stelling uit schuiven, is er aan de voorzijde van de stelling op grondniveau nog een ligger geplaatst.

Mercedes Sprinter
(richtprijs incl. montage €750,- excl. BTW)

Deze bedrijfbus hebben wij in mogen richten voor een hoveniersbedrijf. Omdat de klant voornamelijk groot en grof materiaal vervoert, is er in dit geval voor gekozen om 1 opstelling aan de bestuurderszijde de plaatsen met een lengte van 3.080mm en een diepte van 500mm.

De staanders zijn gemaakt van het type Unirack. Daarbij is het schoringspatroon aangepast op de hoogte van de niveaus. Hierdoor kunnen lange delen als scheppen, schoffels en bezems eenvoudig via de achterzijde van de bus in de stelling worden geschoven.

Op de bodem onder de stelling is er ruimte gehouden voor zware gereedschapskoffers. In het vak achter het kopschot zijn er twee niveaus voorzien van hoge opzetranden en vakverdeling, waar eenvoudig dozen met schroeven of ander klein-materiaal kan worden opgeslagen.

De vakverdeling is eenvoudig naar wens aan te passen, vanwege dat de schotjes per 50mm verstelbaar zijn.
Ter voorkoming van dat de liggers van de niveaus tijdens het rijden los raken, worden deze standaard bij ons geborgd door middel van een borgclip. Indien u het niveau op een andere hoogte wilt inhangen, kan deze clip eenvoudig worden losgehaald waarna u het niveau op een andere hoogte kunt inhangen. Uiteraard dient u de borgclip vervolgens weer terug te plaatsen.

Renault Master
(richtprijs incl. montage €2.850,- excl. BTW)

Deze bedrijfswagen is voorzien van een zéér uitgebreide inrichting met veel vakken voor het vervoeren van klein materiaal welke tijdens de montagewerkklussen nodig kunnen zijn. Denk hierbij aan kleine onderdelen en bevestigingsmaterialen.

De inrichting is uitgevoerd met Unirack legbordstellingmateriaal. Bij dit type stelling zijn de staanders opgebouwd uit stijlen voorzien van schoren welke met een bout-moer verbinding zijn bevestigd.

Aan de bestuurders en bijrijderszijde zijn vakken opgebouwd met een diepte van 320mm. De totale netto lengte van de opstelling aan de bestuurderszijde is 2.630mm. Aan de bijrijderszijde staat er een vak boven de wielkast, met een netto breedte van 1.270mm.

De indeling bestaat uit 3 niveaus met opzetranden voorzien van schuine verdeelschotten en 1 niveau voorzien van opzetranden met rechte verdeelschotten. Deze bedrijfswagen is voorzien van een zéér uitgebreide inrichting met veel vakken voor het vervoeren van klein materiaal welke tijdens de montagewerkklussen nodig kunnen zijn.
Denk hierbij aan kleine onderdelen en bevestigingsmaterialen. De inrichting is uitgevoerd met Unirack legbordstellingmateriaal. Bij dit type stelling zijn de staanders opgebouwd uit stijlen voorzien van schoren welke met een bout-moer verbinding zijn bevestigd. Aan de bestuurders en bijrijderszijde zijn vakken opgebouwd met een diepte van 320mm. De totale netto lengte van de opstelling aan de bestuurderszijde is 2.630mm. Aan de bijrijderszijde staat er een vak boven de wielkast, met een netto breedte van 1.270mm. De indeling bestaat uit 3 niveaus met opzetranden voorzien van schuine verdeelschotten en 1 niveau voorzien van opzetranden met rechte verdeelschotten.